18 października 2013

SERNIKOBROWNIE DYNIOWE

Co roku przechodzę obok dyni uśmiechających się do mnie na straganach, jednak dopiero tej jesieni kupiłam swoją pomarańczową kulę i postanowiłam zrobić z niej COŚ. Na poszukiwanie przepisu wybrałam się do Kwestii Smaku - na stronie są nie tylko niezwykłe potrawy, ale także piękne prezentujące je zdjęcia. Pomysłów na dania z dyni jest mnóstwo, ostatecznie wybrałam sernikobrownie. Wydrukowana receptura leżała na półce ponad tydzień, sięgnęłam po nią wczoraj. 

Ciasto robiłam chyba pół dnia, ale wyszło pyszne. Zamiast prostokątnej formy użyłam okrągłej tortownicy. Po przepis odsyłam do najlepszego źródła, ja pozwoliłam sobie na wypisanie wszystkich składników. Mniam!

sernikobrownie dyniowe 2 składniki-sernikobrownie-dyniowe sernikobrownie-dyniowe-3
sernikobrownie-dyniowe-4 sernikobrownie-dyniowe-5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz