2 marca 2013

KARIERA W RYTMIE YOUTUBE

W szkole zawsze byłam bardzo grzeczna - pomysł ucieczki z lekcji wywoływał u mnie więcej stresu niż euforii. Teraz trochę się to zmieniło. Gdy okazało się, że w ostatni dzień lutego zorganizowane* zostanie na mojej uczelni spotkanie z trzema świetnymi vlogerkami, dokładnie w godzinach ćwiczeń, wybór okazał się bardzo prosty. Bez żadnych wyrzutów sumienia, za to z ogromną ciekawością i podekscytowaniem usiadłam w pierwszym rzędzie sali (co nie zdarza mi się nigdy!) i słuchałam wystąpienia dziewczyn.

Magdalena Kanoniak (Radzka), Dorota Kamińska (Pozytywna Kuchnia) i Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster) opowiedziały między innymi o najważniejszych wydarzeniach w historii YouTube (który nie ma nawet 10 lat!) i o tym, jak wyglądały początki ich vlogowania. Pokazały, że aby odnieść vlogowy sukces bardziej niż dobry sprzęt i nachalna autopromocja liczy się pomysł, ciekawe treści, cierpliwość, regularność i prawdziwość. Porozmawiały z nami o współpracy z firmami, reklamie na vlogach i zyskach. Trzy godziny pozytywnej energii :-)

UE 28-02-2013 1

Świetnie jest spotykać i słuchać ludzi, których praca jest jednocześnie ich pasją. Magdalena, Dorota i Ewa na pewno do grupy takich osób należą. To też i moje marzenie!

* Podziękowania za zorganizowanie spotkania dla Koła Naukowego Biznesu Elektronicznego ELEKTRON :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz